Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2022-2026

De Sliedrechtse afdelingen van de SGP en ChristenUnie hebben op hun ledenvergaderingen de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld.

De huidige raadsleden Cees Paas, Kees Ippel, Fijke Mulder, Ria de Mul-Donker en Johan Oostrom zijn in de kop van de lijst terug te vinden. Zij hopen in de komende raadsperiode wederom actief te zijn in de lokale politiek. Van de huidige raadsleden is Cees Paas lijsttrekker en kandidaat wethouder, Piet Vat neemt daarmee afscheid na een mooie periode in Sliedrecht.

In de top tien van de lijst zijn een paar nieuwe gezichten te zien: Jan Pieter Verweij, Matthijs Ippel en Geralda Kooiman-Meerkerk. Onderaan de lijst is ook Veerle Schippers als nieuw gezicht en lijstduwer terug te vinden, zij is momenteel actief als fractiemedewerker.

We nemen afscheid van de huidige raadsleden Jan Visser (SGP) en Arnoud Spruijt (ChristenUnie), ook nemen we afscheid van Joanne Ligthart-de Bruin (burgerraadslid SGP). We danken hen hartelijk voor hun inzet in de afgelopen jaren!

Onderstaand de kandidatenlijst van de SGP-ChristenUnie voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022:

1. Cees Paas
  2. Kees Ippel