Wethouder Tanis kandidaat-wethouder van de gemeente Altena

Cees 2018
Door Cees Paas op 17 januari 2019 om 18:10

Wethouder Tanis kandidaat-wethouder van de gemeente Altena

De fractie SGP-ChristenUnie feliciteert wethouder Tanis met zijn voordracht als kandidaat-wethouder van de gemeente Altena. Begonnen als raadslid in de gemeente Sliedrecht, is Hans Tanis de laatste tien jaar actief geweest als wethouder namens de SGP-ChristenUnie. Met het vertrek van Hans verliezen we een betrokken, gedreven en prominente bestuurder.

Niet alleen in de gemeenteraad maar ook in het Drechtstedenbestuur heeft Hans zijn sporen verdiend. Zijn sterke en succesvolle lobby voor de verbreding van de A15 is een mooi voorbeeld van de inzet die hij als wethouder heeft geleverd voor ons dorp en de regio. De solide financiële positie van de gemeente is mede te danken aan zijn financiële expertise.

De fractie SGP-ChristenUnie wenst Hans van harte Gods zegen toe in zijn nieuwe functie. De fractie gaat actief aan de slag om een goede invulling te geven aan de vacature die hiermee is ontstaan.