Bestuur ChristenUnie Sliedrecht maakt frisse start

Cees 2018
Door Cees Paas op 13 januari 2020 om 19:59

Bestuur ChristenUnie Sliedrecht maakt frisse start

Na het bedanken en afscheid nemen van Marije Baars-Mulder als bestuurslid is er een volledig nieuw bestuur aangetreden bij ChristenUnie Sliedrecht.
Het nieuwe bestuur wordt gevormd door Marieke Smits, Tobias Cinjee en Edwin Monster.

Met het nieuwe bestuur is er na een paar jaar weer een voltallig bestuur in functie.
Het bestuur hoopt de komende tijd volop aan de slag te gaan met de actuele onderwerpen en de fractie te ondersteunen. Ten eerste hoopt men de ChristenUnie-achterban nog meer te betrekken bij de Sliedrechtse politiek en vooral ook jongeren, jongvolwassenen en ouderen te motiveren om mee te denken met de fractie.
Op dit moment zitten namens de ChristenUnie Cees Paas (fractievoorzitter SGP-ChristenUnie), Ria de Mul en Arnoud Spruyt in de gemeenteraad.