Fotowedstrijd: Sliedrecht door de lens!

Cees 2018
Door Cees Paas op 22 oktober 2021 om 11:01

Fotowedstrijd: Sliedrecht door de lens!

Schiet jij graag mooie plaatjes en weet jij de mooie plekken in Sliedrecht op je duimpje te vinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons verkiezingsprogramma zijn wij namelijk nog op zoek naar beeldmateriaal. Nu kunnen wij in ons fotoarchief duiken, maar jij weet ons wellicht van veel leukere beelden te voorzien. Daarom zetten wij een fotowedstijd uit rondom de overkoepelende thema’s die zullen terugkomen in ons verkiezingsprogramma. Deze zijn:

• Gezond Sliedrecht
  • Groen
  • Wonen
  • Zorg
  • Ondernemen

De voorwaarden om een foto in te sturen zijn:

• Sliedrecht staat centraal
  • De bovengenoemde thema’s komen terug in de foto’s
  • De foto is van kwaliteit (resolutie minimaal 80 pixels of meer)
  • Tip: denk bij het fotograferen van personen aan de regels van de AVG. Foto’s waarop mensen te identificeren zijn, zijn persoonsgegevens. Vraag daarom eerst om toestemming aan de betreffende persoon om een foto te maken als dit het geval is.

U mag één maar ook meerdere foto’s insturen van verschillende thema’s. De drie beste fotografen worden (onafhankelijk) van het thema beloond met een prijs. Deze foto’s wordt meegenomen in ons verkiezingsprogramma! Uiteraard worden de fotografen genoemd in het verkiezingsprogramma en is er een prijs te winnen. De winnaars maken kans op verschillende Kerkbuurt cadeaubonnen.
1. De eerste prijs: Kerkbuurt cadeaubon ter waarde van €25,-
2. De tweede prijs: Kerkbuurt cadeaubon ter waarde van €15,-
3. De derde prijs: Kerkbuurt cadeaubon ter waarde van €7,50

De foto’s kunnen tot woensdag 1 december 2021 per mail worden ingezonden naar: sgpcusliedrecht2020@gmail.com. Binnen twee weken daarna zullen de winnaars bekend worden gemaakt. Wij zijn benieuwd naar jullie inbreng!

Fotowedstrijd