ChristenUnie oproep tot kandidaatstelling

Cees 2018 Ria 2018 Arnoud 2018
Door Cees Paas, Ria de Mul, Arnoud Spruijt op 15 april 2021 om 21:36

ChristenUnie oproep tot kandidaatstelling

Ben jij sociaal betrokken en heb jij een sterke mening? Denk je graag mee en houd je van een goede discussie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Daarnaast heb je affiniteit met de ChristenUnie en met lokale politiek. Of jij hebt ideeën over wat er anders of beter kan in jouw buurt en dorp.

In maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Daar doet de ChristenUnie uiteraard aan mee. De ChristenUnie Sliedrecht staat voor het vertolken van een christelijk-sociaal geluid in ons dorp. Nu zijn wij op zoek naar kandidaten die het verschil willen maken, burgers vertegenwoordigen en een passie hebben voor Sliedrecht.

Als ChristenUnie selecteren we 12 kandidaten voor op de gezamenlijke kandidatenlijst met de SGP. Daarnaast is het mogelijk om iemand anders, met zijn/haar toestemming, voor te dragen als mogelijke kandidaat.

Tot slot moeten kandidaten lid zijn van de ChristenUnie of bereid zijn om dit te worden. Voor specifieke vragen kunnen wij jou doorverwijzen naar een van de ChristenUnie-raadsleden: Cees, Ria of Arnoud. Met jouw inzet kunnen wij gaan voor wat echt telt in Sliedrecht!

Ben jij of ken jij de geschikte persoon als kandidaat voor de ChristenUnie Sliedrecht? Motiveer dan waarom jij of iemand hier geschikt voor is en neem contact op met: bestuur@sliedrecht.christenunie.nl t.a.v. Tobias Cinjee (secretaris).