Berichten geschreven door Johan Oostrom

1. Stemverklaring fractie rondom besluit verruiming winkeltijden

Door Johan Oostrom, Fijke Mulder, Gerard van Urk, Jan Pieter Verweij, Kees Ippel, Leonard de Ruijter, Ria de Mul op 18 oktober 2022

In de besluitvormende vergadering van 18 oktober nam de gemeenteraad een besluit tot het aanpassen van de verordening winkeltijden. Onderstaand de stemverklaring die Kees Ippel uitsprak namens de voltallige fractie

Lees meer over "Stemverklaring fractie rondom besluit verruiming winkeltijden"
  2. Johan 2018
    Door Johan Oostrom op 22 november 2019

Positieve gezondheid een nieuw concept naar Machteld Huber: niet de ziekte of de beperking staat centraal, maar het vermogen en eigen (veer)kracht van mensen om hiermee mee om te gaan. Voorzitter, als SGP-ChristenUnie wisten we dit al wat langer, in de Bijbel wordt namelijk door de wijze koning Salomo al beschreven dat juist een blij hart zal goeddoen als een medicijn om het lichaam in goede gezondheid te onderhouden. Want ons betreft dus een prima uitgangspunt in de gezondheidsbescherming, ziektepreventie en gezondheidsbevordering als onderdelen van deze nota.
    Lees meer over "Een blij hart zal goeddoen als een medicijn om het lichaam in goede gezondheid te onderhouden"