Berichten geschreven door Kees Ippel

1. 9. Kees 2018 weblog
    Door Kees Ippel op 8 november 2022

Algemene beschouwingen bij de begroting 2023 en het collegewerkprogramma

Op 8 september 2022 vonden de algemene beschouwingen plaats bij de begroting voor 2023 en het door het college opgestelde werkprogramma. Onderstaand de volledige woordvoering van fractievoorzitter Kees Ippel:

Lees meer over "Algemene beschouwingen bij de begroting 2023 en het collegewerkprogramma"
  2. Stemverklaring fractie rondom besluit verruiming winkeltijden

Door Kees Ippel, Fijke Mulder, Gerard van Urk, Jan Pieter Verweij, Johan Oostrom, Leonard de Ruijter, Ria de Mul op 18 oktober 2022

In de besluitvormende vergadering van 18 oktober nam de gemeenteraad een besluit tot het aanpassen van de verordening winkeltijden. Onderstaand de stemverklaring die Kees Ippel uitsprak namens de voltallige fractie

Lees meer over "Stemverklaring fractie rondom besluit verruiming winkeltijden"
  3. 9. Kees 2018 weblog
    Door Kees Ippel op 27 september 2022

SGP-ChristenUnie geen voorstander van verruiming winkeltijdenverordening

In de oordeelsvormende vergadering van 27 september lag een voorstel op de vergadertafel van de gemeenteraad om de Verordening Winkeltijden aan te passen. In dit voorstel wordt het voor winkeliers boven de A15 mogelijk gemaakt om de winkel naar eigen inzicht te openen op zondag. Onderstaand de woordvoering die Kees Ippel uitsprak namens onze fractie:

Lees meer over "SGP-ChristenUnie geen voorstander van verruiming winkeltijdenverordening"
  4. 9. Kees 2018 weblog
    Door Kees Ippel op 6 september 2022

Fractie waardeert inzet voor meer opvang asielzoekers

De gemeenteraad vergaderde vanavond over de brief van de burgermeester waarin hij aankondigde dat de gemeente Sliedrecht het gemeentekantoor aan de Industrieweg beschikbaar stelt voor de opvang van vijfig extra asielzoekers. Onderstaand vindt u de woordvoering van onze fractievoorzitter Kees Ippel.

Lees meer over "Fractie waardeert inzet voor meer opvang asielzoekers"