Rosalyn winnaar kleurwedstrijd SGP-ChristenUnie

Rosalyn winnaar kleurwedstrijd07-04-2018 21:11 Tijdens de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen heeft de fractie van de SGP-ChristenUnie een kleurplaat verspreid. De mooiste inzending kwam in aanmerking voor een prijs. lees verder

SGP-ChristenUnie maakt zich zorgen om huishoudelijke hulp vanuit de Wmo

Oude handen en zorg.jpg20-03-2018 22:33 De fractie van de SGP-ChristenUnie heeft een dag voor de gemeenteraadsverkiezingen vragen gesteld over de verminderde inzet van huishoudelijke hulp vanuit de Wmo in de Drechtsteden.

Uit een onderzoek, dat in opdracht van de Drechtraad is uitgevoerd door onderzoeksbureau I&O Research, blijkt dat tegen de landelijke trend in binnen de Drechtsteden aanzienlijk minder huishoudelijke hulp wordt ingezet. Het onderzoeksbureau geeft als mogelijke verklaring hiervoor dat de consulenten van de Sociale Dienst Drechtsteden (SDD) bij nieuwe aanvragers van hulp het signaal afgeven dat kans op het krijgen van hulp klein is. lees verder

Drechtstedentour Carla Dik-Faber

Carla Dik-Faber16-03-2018 21:32 Zaterdag 17 maart aanstaande komt Carla Dik, Tweede Kamerlid voor de ChristenUnie, op werkbezoek in Sliedrecht.

Zij zal rond 14.10 uur aankomen bij station Baanhoek-West waar ze wordt ontvangen door diverse fractieleden van de SGP-ChristenUnie Sliedrecht. De fractie praat haar bij over bereikbaarheid van Sliedrecht, onze zienswijze over zonnepanelen op geluidsschermen en natuurlijk over Chemours. lees verder

SGP-ChristenUnie overhandigt cheque aan de Voedselbank Sliedrecht

Voedselbank15-03-2018 19:32 In het kader van de Internationale Vrouwendag op 8 maart jl. heeft de fractie van de SGP-ChristenUnie, in samenwerking met winkeliers, geadverteerd in Het Kompas en geld opgehaald voor de Voedselbank Sliedrecht. Met deze actie is in totaal € 410,- bijeengebracht. lees verder

Biddag voor gewas en arbeid

biddende handen14-03-2018 10:00 In veel kerken en gemeenten in Sliedrecht komen vandaag mensen bij elkaar om samen te bidden voor gewas en arbeid. Een oude, goede gewoonte waarmee we belijden dat we afhankelijk zijn van de zegen van onze Schepper.

Dit geldt voor ons werk, voor ons dagelijks brood en gezondheid, maar ook voor de politiek. lees verder

Overig nieuws (vervolglijst)